Life is just the beginning of the pain

Ett något sent God jul till... ja till alla helt enkelt.

För en gångs skull har jag hela julen planerad och halvt fullbokad. Så nyår blir lugnt. Och tro det eller ej, men det ogillas. Nyår för mig ska vara något man firar med andra. Många andra. Man ska vara helt galen och göra precis som man vill. Och ju värre desto bättre. Börjar det nya året helt åt helvete kan det kanske bara gå bättre. Eller precis likadant. Men gör man precis som man vill i början av det nya året har det alla förutsättningar att bli ett bra år.
Sen är jag otroligt skraj för världens undergång, oavsett vem som förutspår den. Så jag tänker göra 2012 till något bra. Och hoppas på det bästa. Fast jag tror ändå att jag kommer stå här i köket den 15:e Juli 2013 och skriva om att någon jobbig människa berättat om när jorden ska gå under. Igen.



Sen fick jag mycket otroligt bra presenter av alla möjliga.
Hela min julafton (och dagen efter) var förvånansvärt bra. Kanske inte fullt så mycket julmat och skit som jag brukar trycka i mig. Men ändå tillräckligt. 
Sen såg jag, mamma och min bror på The Stig-Helmer story på juldagen. Och den var bra. Riktigt bra. Skrattade ovanligt mycket. Så nu funderar jag på om Sverige har börjat skärpa sig när det gäller filmer eller om jag börjar gilla mitt lands verk på sistone. Humpf, who knows? Tja inte jag i alla fall.

Happy holiday!


Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0