By being cute you open a girl's eyes, by being romantic you open her heart but by plain' cool you open her mind and make her realize who you really are

Guh, vi hade strömavbrott i sisådär fem- sex timmar. Och i tre av dem var jag ensam hemma utan något som kunde ge ljus. Förutom min mobil som förresten dog senare. Ha!
Underbart. Sen är jag lite förkyld också, men eftersom jag är en utav de få personer som faktiskt gillar att vara förkyld är det ganska trevligt.
Öhm, känner mig rätt kass på att lägga upp bilder så tänkte ge er en ifrån fredags.


Bilden är ifrån Gekås, förresten.

Hur hårt har stormen drabbat er?

Comments
Postat av: Isabelle Palmgren

fin bild:)

2011-12-04 @ 20:57:50
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0