I can't figure out what to say if you always kill my braincells with your smile!

Patetisk. Dryg. Underbar, är det jag sagt mest idag. Faktiskt.

Men annars tänkte jag ha sovmorgon idag. Men mamma kom in och frågade om jag och Jossan kunde vakta Miranda medan hon åkte in till stan och gjorde rent bilen eftersom vi får bilen vi ska leasa (*stavning) i några år framöver på fredag. Så då var det bara att vakna och gå upp. Inte populärt. Enligt mig, i alla fall.
Redovisning imorgon också. Och jag kunde definitivt varit mer pepp på det än vad jag är. Ich don't like redovisningar. Alla bara sitter och är uttråkade med sina förväntningar man aldrig kan leva upp till. Jaja! Det kommer gå bra, inbillar jag mig.

Comments
Postat av: M & E

Intresserad av MODE? Kolla in våran nya blogg som kommer innehålla allt som hör mode till. Kram :)

2011-10-06 @ 21:50:34
URL: http://fashionaswewantit.blogg.se/

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0