Konstiga, jobbiga Isax

Fråga inte om rubriken..

Har du tänkt på att vi faktiskt pratar om allting? Att vi pratar om död och svallande lycka samtidigt? 
Det kom jag på förra veckan.
Av någon anledning.
Men du är inte sådär tjejig (helt otroligt), men inte sådär störande killig heller. Ha! Du är Mr Neutrum. X)
Aja, eftersom jag retas med att vara uppriktig så ska jag vara det också. Du känner mig bättre än mina föräldrar, du vet mer om mig än mina vänner och du är än en gång en utav de få jag litar på. Av någon konstig anledning. Och nu kommer det där intressanta smickret: Du är rolig, korkad, onormal, intressant, cool, egendomlig (endast bra), förvånande, schysst, accepterande, behövlig, på ett sätt underbar och du får mig alltid att le även om jag är hur förbannad som helst. Även om du har väldens läskigaste erkännande om din familj… skit samma, orkar inte vara gullig snäll och sådär överraskande underbar. Så jag avslutar med att säga att jag diggar våra diskussioner! Bara 169 ord! :D


Comments
Postat av: Isax

Okeej, det var faktiskt inte så farligt mest roligt, men du är grym du med och faktiskt så skulle jag säga något sånt om dig med fast mer på ett annorlunda sätt, typ mer krångligare som en saga xD<3

2011-10-02 @ 22:28:57

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0