The reality doesn't make sense until you're a part of it

Jag har läst. 100 sidor. Och det är mycket för att vara jag på så kort tid.
Och sen har jag kommit fram till att jag har otur i kärlek. Inte för att jag varit kär, enligt mitt omdömme. Men man måste inte vara kär för att uppleva kärlek, tycker jag.
Antingen är personen jag gillar i ett annat land, nej, han lever i ett annat land. Eller så bor dem i andra änden av sverige. Ibland är det obesvarat och ibland har jag för mycket att tänka på. Det blir aldrig bra. Någon gång i framtiden. Ja. Men nu? Nej.
Jag känner inte för att le, spela lycklig.  Jag känner inte för att hoppas eller ens för att försöka leta upp min försvunna lycka...

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0