I can't promise you to always stay by your side but I can promise to always try

sjuk men ändå inte. Det är väl den kortaste, bästa förklaringen över dagen som  jag kommer på. Var hemma ifrån skolan eftersom jag hade feber, ont i huvudet och lite sådär. Käkade frukost säkert tre gånger.
Sen, nu lyssnar jag på musik. Trevligt trevligt.
Insåg dessutom att jag är otroligt klantig. Har en liten burk med nagellacksborttagning i. Den funderar jättebra på det sättet att det inte luktar någonting eller så. Enda varningen eller vad man nu ska kalla det är att man inte får vända den uppochnerpå. But guess what I just did?!
Precis, vände på den. Inte medvetet men ändå. Nu kommer den inte ens fungera hälften så länge ju :'/

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0