Who am I?

Jag har inte tråkigt men... äh skitsamma, jag skojade bara. Jag har riktigt tråkigt i väntan på tv-program så jag fyller i listor.. ehe...
  • pojkig/flickig/pojkflicka - pojkflicka med lite extra flicka... eller något!
  • pop/rock/dansband - pop, helt klart!
  • fobi - bollar
  • du blir äcklad av - magrutor
  • älskar - min spegelbild. Haha nejmen mitt liv tror jag
  • inspireras av - låtar och stjärnor (dem i himlen, inte skådisar, sångare m.m.)
  • hatar - att vara svarslös
  • personen som betyder mest i ditt liv - öhm... det finns ingen speciell som står över alla andra
  • önskar att du... - hade en fungerande trollstav
  • kropps-komplex - ohoo, ärr
  • tvångstanke - att inte gå på gravar

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0