3: En konstig vana

Humpf... en konstig vana jag har. Vilken ska man välja? Jag har så himla många konstiga vanor så det är inte klokt. Inte för att någonting med mig är klokt men ändå.
En konstig vana jag har är i alla fall att varje gång jag ser någonting äckligt på tv eller på riktigt, eller bara hör något äckligt, så håller jag för näsan. Jag har inte en aning om varför, eftersom det ser äckligt ut. Det luktar inte äckligt. Oftast. Alla brukar i alla fall skratta hysteriskt åt mig för det. Fast jag gillar att vara underhållning. Så för mig är det bara lugnt. Eftersom jag oftast försöker vara rolig. Men det är någonting jag bara gör per automatik. Don't ask me why.

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0