Always the same

Buhu, min brors katt - som visserligen bara är en kattunge ännu - har för vana att alltid ta min sminkborste och springa och gömma den. Hon verkar ha gjort det till en fruktansvärt jobbig och för mig helt värdelös kurra gömma-lek. Vilket förövrigt inte är så speciellt populärt om ni frågar mig. Och egentligen är det inte så mycket att bry sig om eftersom jag nästan aldrig använder den. Men katten är underbart duktig på att pricka in så att hon gömmer den precis när jag som mest behöver den eller när det som mest går mig på nerverna. Och nu har jag till och med en bild. En kass bild förvisso, men en bild. So enjoy it.

Hon ser inte ens generad ut över att ha blivit påkommen..

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0