Everyone got someone, but no one got everybody

För en gångs skull var jag med på gympan och för en gångs skull var pingis rätt kul. Vi körde någon weird poker-pingis som gick ut på att vinna, samla och byta kort. Skitkul.
Och nyss ringde mamma (jag kom på igår att jag har en låt som ringsignal som jag inte ens visste att jag hade) för att berätta att vi ska till min lillebrors skola på julgransplundring. Så en skeptiskt och ganska förvirrad jag frågade vad det var. And guess what, det är typ fika, lekar och massa prat. I'm gonna die.
Fast jag är så duktig så att jag följer med i vilket fall, så får vi se hur jobbigt det var. För er som inte förstått det än så gillar jag inte att ha tvånget att prata med folk. Speciellt inte eftersom folk nästan aldrig är i min ålder. Och vad pratar man om då? Vädret? Lego?
So here we go
WTFUCK! Sean Banan har gjort en film... en film jag inte vill se men ändå. Dagens nyhet, i min värld.

Comments
Postat av: william

har han gjort en film?;DD undra hur den är isåfall;D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Shining Apple" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-19 @ 22:22:50
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0