Nyårsfirande

2012

Först och främst vill jag be om ursäkt för min något dåliga svenska igår. Läste igenom inlägget och såg vissa detaljer som gjorde inlägget ganska kasst. Men jag var stressad eftersom alla stod och tjatade på att vi skulle åka. Haha, inte för att vi åkte förrän en kvart senare ändå men ja. Och nu kan jag berätta om min nyårsafton.
Okey, vi kom dit och först hade jag.. inte tråkigt, men inte roligt heller. Utan jag satt mest i soffan och snackade med "mannen i huset" om allt möjligt. Sen började alla ungar (och som mamma alltid är alldeles för noga med att påpeka; ungdomar) utom jag leka någon lek som liknade kurragömma. Fast det var två stycken som skulle leta och dem skulle ha varsinn halloween-mask på huvudet. Så efter ett tag joinade jag dem. Och det var riktigt kul tills de flesta gömställen tagit slut.


Bilderna är ganska dåliga eftersom jag var så smart att jag tog med mig kameran. Och hade det bara varit det hade det varit smart. Men jag glömde minneskortet i mammas dator. Så bilderna är därför tagna med mig otroligt dåliga mobilkamera. Det var jättemycket fina fyrverkerier men det var bara dem röda som fastnade på bild. Därför ser det ut som om att det är samma. Men det är det faktiskt inte.

Comments
Postat av: william

såå fint meed raketer:D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så glad:3

Och vad tycker du om mina "Black & White Girls" Modell bilder som jag har tagit på mina vänner:D?

2012-01-03 @ 13:02:23
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0