Once in a while

Känner mig lite efterbliven som inte skrivit på... ett tag. Minns inte hur länge men hur som helst var jossan här i helgen. Igen. Okej okej, det var längesen nu men ändå. Vi såg på Trassel och om jag inte sagt det förut så; den är så grymt söt! Sen såg vi på ett X antal filmer till men jag orkar inte rabbla upp dem. Sorry, men hur intressant är det att höra om vilka filmer jag ser hela tiden? Nja, tänkte väl det. Just nu, precis som nästan alltid känner jag att det inte händer någonting i mitt liv. Jag vaknar, går upp, klär på mig och lite sånt där, äter frukost, går i skolan, kommer hem, kollar lite på tv/gör läxor, sätter mig framför datorn lite, duschar eventuellt, kollar ytterligare lite på tv och sen går jag och lägger mig. Men det är i stort sett allt jag gör på dagarna. Jag fattar inte ens varför jag inte gör någonting. Vad som helst, börjar dansa, går i skrivkurser, fortsätter med skyttet... whatever. Många (inte för att så särskilt många läser men jag låtsas just nu att hela världen läser) tänker förmodligen "men vafan, skaffa kompisar. Häng ute, umgås med folk" och jo, det kanske är något jag borde göra oftare. Men i ärlighetens namn, jag är inte den där personen som gillar att alltid vara med någon. Jag gillar att ha andrum. Att kunna tänka utan att tvingas berätta vad jag tänker på. Jämt.

Lägg märke till smältblicken

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0