Sunday

Jag är helt hyper. Kan knappt sitta still en sekund, nästan längtar till att få gå till skolan igen och äntligen få någonting att göra. Har läst över 500 sidor i helgen och över 700 och man räknar med hela veckan. För många är det nog ingenting men jag är en slow reader. En sån där som måste läsa om en mening både fem och sex gånger ibland bara för att över huvud taget ha en chans att fatta innebörden. Sen kommer mitt aha- aha- aha. Som vissa vet att jag kommer med när jag helt glömt hur man förstår någonting. I alla fall, min bror tvingade mig att dricka monster (U know, den där fruktansvärt äckliga energidrycken alla nördar tjatat om all the time). Och... och... den gick att dricka. Helt otroligt, gissa om jag har en brorsa som skryter för alla om det nu.
Annars har jag slått rekordet nu. Jag har varit glad i två dagar i rad utan att bli det minsta irriterad. Det är det längsta jag varit glad på (och varit hemma en del av det) sen jag fyllde typ 13. Coolt, right?



As you might know så läste jag för inte så längesen Döden i dina ögon, nu har jag läst tvåan; Arvet och kan knappt vänta tills jag skaffat trean; Slutet. Helt galet bra serie. Och jag är en sån där person som typ skiter knäck varje gång någon nämner världens undergång eftersom jag är totalt livrädd för det. Därför skakade jag nästan av skräck den sista december 2011. I alla fall, det är det Arvet handlar om. Men trots det rekommenderar jag böckerna (även om jag inte läst trean än). Och det är stort.


Btw; Klart du får Louise. Om du står ut med mina kommentarer (a)

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0