Nothing will be better than you make it.

Jag är en tvättäkta glassnarkoman. Bara lite orelevant fakta. Och till bevis kan jag nästan stolt berätta att jag ätit 15 (hade ett paket med 15 glassar i, därför vet jag) glassar sen i söndags. Slå det ni.
Sen vet säkert alla som läser att jag "värmer mig med glass" som pappa så fint kallar det. Nu har jag fått reda på att jag inte är helt galen som alla påstår - jag gillar visserligen att bli kallad galen ibland - utan att man faktiskt blir varm utav glass. Deni! Det var förresten också bara massa orelevant fakta. Men det är sånt jag är bra på.


Och jo, jag vet. Jag lovade att bättra mig på bild-vägen. Men jag har ingenting intressant att fota för tillfället så det får helt enkelt börja efter lovet. Haha, som om jag kommer få mer att fota då. Egentligen inte men då tror jag att jag kommer ha mer ork och sådär. Yep, så får det bli. Men sorrysorrysorry i alla fall.

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0