Jag lämnar spår i folk som jag inte kan sudda ut

Jag hatar min namnsdag..
Eller, jag firar den inte eftersom jag inte gillar mitt namn. Och då är det bara värdelöst att fira den.
Dessutom var det inte jag som kom på det.
I alla fall, marken idag! Underbart, enligt mig det vill säga. Det blev nästan bara godis. Men det är bara för att det är det enda jag hittar som är intressant på marknader. Men sen gick vi in på Bokia och köpte en bok, vi var på leksaksaffären och köpte sånna där hårfärger i galna kulörer. Sen kollade vi (jag och jossan) på A walk to remember. Det är en film jag starkt rekomenderar.


Och sen känner jag mig onyttigt stolt. Hittade en låt jag letat efter sen Juni i somras. Inte varje natt och dag såklart. Men oftast. Av och till. Nämnligen Angel med Shaggy. Nej den är inte särskild svår att hitta. Speciellt inte eftersom dem sjunger angel i stort sett hela tiden. Trots det har jag aldrig sökt på "darling angel" som jag gjorde idag. Fast det beror nästan bara på att jag alltid trott att dem sjunger "baby" istället för "darling". Slutsnackat.




Comments
Postat av: saga husberg

Tack detsamma! :D

2011-10-06 @ 20:18:46
URL: http://sagahusberg.blogg.se/
Postat av: guess who?^^

du kunde bara frågat mig! :D jag har drågat denna låt i tyyp tre år! XD ♥

2011-10-06 @ 23:33:50

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0