A billion lights, a million smiles, a thousand together and a hundred alone..

1:a December!


24 dagar kvar till Julafton, 23 fler avsnitt av årets julkalender, lika många luckor att öppna, nästan fyra veckors lång väntan och en månad kvar av 2011.
Det låter ganska sorgligt men jag tycker ändå att det känns underbart. Äntligen kom julkänslan till mig.


Annars har jag varit hemma idag igen eftersom det gått magsjuka i familjen och ett tag befarade vi att jag kanske drabbats och då lyder 48 timmars frisk hemma-vistelse. Vilket jag nu "genomlidit". Fast jag vet inte riktigt hur mycket lidande det egentligen varit. Har fått otroligt mycket gjort så det har inte varit allt för hemskt. Men imorgon återvänder jag till skolan. Känns visserligen ganska meningslöst att gå i skolan på en fredag om man varit hemma nästan hela veckan. Men vem vet, kanske inträffar årets skol-händelse imorn. Haha, låter helt knäppt. Vilket det troligtvis är också men skitsamma.


Tryck till en tröja jag köpte för ett tags sen!

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0