Nyårslöften

Jag vet att nyårslöften brukar glömmas bort efter några veckor. Eller så struntar man i dem.
Fast jag brukar skriva nyårslöften och hålla dem åtminstone till Juli. Det kan ha att göra med att jag aldrig berättar om dem för någon. På så sätt har jag inga förväntningar utifrån.
Så, brukar ni skriva nyårslöften?


Idag har jag förresten varit och badat i stan med mamma och min bror eftersom ungarna inte kommit. Efter det åkte vi till mormor och morfar och bytte lite julklappar. Fick en skrivare (ganska behövligt) och sen fick jag en keyboard som en liten extra grej. Men den är begagnad. Inte för att jag bryr mig eftersom den funkar men det var inte riktigt en julklapp.


115a5105fcb85706684366dad3102c59_large


Och nu lyssnar jag på musik, ger instruktioner om hur min bror ska klara av en bana i MarioWii. Vilket kanske inte går sådär fruktansvärt bra som jag tänkt eftersom jag själv är ganska kass på det. Men han klarade den. Yeah, ett noll till mig. Fast fråga inte vem som fick noll...

Mja, det var nog det. Så bye bye

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0