Time is running out of my hands

Jag ber otroligt mycket om ursäkt för lite... paus, haha det här låter bara helt sjukt så jag lämnar ämnet och går vidare.
Så, idag hade vi tyska och matte, sen är jag fortfarande inget matte-snille så jag tror jag satt längst av alla med det där förbannade lilla provet. Också ska jag och Jossan ha en finfin (nytt ord, enligt mitt ordförråd) tyska-dialog någon gång. Sen har resten av veckan gått åt till läxor, läsning, tv och att sova. Ha! Chill, med andra ord.
Aja, sen ska jag och mamma handla lite trevliga saker, I guess, innan jag åker till pappa. Alltså inget bloggande i helgen heller.. tror jag.
Hoppas ni får superbra helger!


(Kass kvalité)

Ehe.. Yellow nails (y)

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0