We are all programmed to believe that if a guy acts like a total jerk that means he likes you.

- Gigi (he's just not that into you)
4:e December!

20 dagar kvar till julafton och uppenbarligen föll den första snön i helgen men jag var inte hemma. Damn it, damn it, damn it. Fast den fastnade väl troligtvis aldrig på marken, och om den gjorde det stannade den denfinitivt inte på marken för när jag kom hem till stan fanns det bara grått regn. Så den besvikelsen slapp jag ju i alla fall. Alltid något positivt! Haha.
Well, annars har jag sett på He's just not that into you för fjärde gången eller någonting liknande. Det är min absoluta favoritfilm, om jag ska vara ärlig. Sen såg jag på Bridesmaids också... den var... inte som jag tänkt mig. Lite sämre, men inte dålig. Skitkul när dem provade klänningar (för er som sett den) haha.


Have a nice day! (:

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0