You can say sorry a hundred times without meaning it, and you can be a hundred times more sorry without saying it...

22 December

2 dagar kvar till Julafton. Och jag är äntligen klar med julklappsinköp, inslagning och dekorering. Riktigt skönt faktiskt.
Usch, jag hatar verkligen att gå på stan och handla, speciellt när det är massa andra där. Och jag var där igår & idag. Rekord på dumhet eller något liknande.
Känner att jag är riktigt dålig på att uppdatera just nu men jag skyller på all så kallad "julstress" (som jag förövrigt aldrig drabbats av). Det är också därför jag inte har några bilder varken på mig eller något annat för tillfället. Det och lathet.
Men sen i Januari ska det jäklaremig bli ändring på det ska ni se (så titta noga).

Förövrigt älskar jag denna:



Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0