Perfection is just a word in order to give people something to aim for, and obviously it works

30 November!
Det slog mig för en timme sen (eller något sånt) att det är December imorgon. Vilket betyder att det är 25 dagar kvar till Julafton. Hemskt ju, men ändå... trevligt. Jag gillar jul, men inte nya år. Fast jag gillar nyår, och nu blev det rörigt.
Och förresten, vart någonstans är snön? För en gångs skull vill jag ha snö. Jag vill bygga en snöbacke (okej backen finns redan men jag vill bygga gupp), göra en isbana, en "gupp"-bana och en barnbana. Men nädå, varför ska man ge mig snö?
Haha, nu låter det bara hemskt så nu lägger jag av och... pratar om någonting annat.


Min tomte är otroligt snygg där han står ☺


En hemsk nyhet förresten! Vi ska få mini-storm här imorgon, ryktas det. Brhrr..

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0