You try to steal the conversation from the things we've done..

Bad, bad, bad. Det är väl i stort sett det jag har att säga om hk-provet.
Men för att inte vara ett dugg intresserad utav matlagning eller städning (verkligen inte städning) gick det ändå ganska bra.. tror jag.
Annars är det typ adventsfirande imorgon och jag är lycklig att jag slipper det. Hatar både advent och att gå ifrån skolan till kyrkan.
Skrev en novell som jag tänkte dela upp och lägga upp här. Får väl se när den första delen kommer.


Förresten, är det bara jag som inte har en gnutta julkänsla i kroppen nu? Jag behöver julstakar, sånger och snö för att känna att julen närmar sig!

<- jag diggar min mugg!
Cowtitude!

Comments
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling och ha chansen till att ta del utav mina 200-400 unika besökare per dag! :-D

Direktlänk: http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2091524

2011-11-26 @ 15:15:27
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0