coolest phone!

Mamma fick sin telefon i helgen. Den var otroligt bra måste jag säga så nu har beställt en likadan. Någonting hon blev ytterst lycklig över eftersom hon är min mamma och hon gillar att komma på de bra sakerna först. Inte för att hon brukar lyckas enligt mig. Men någon gång måste ju vara den första. Hur som helst, det var en Huawei och jag hade inte alls höga förväntningar så jag blev riktigt förvånad när den fungerade såpass bra. Och jag har varit ganska mycket emot touch-telefoner. Men nu är jag på majoritetens sida när det gäller det. Ha, trevligt att jag kan ändra mig ibland. I alla fall så har jag inte gjort något speciellt överhuvudtaget idag. Nej jag skojade bara, var med underbart glada Belinda eftersom dem firade mig lite lätt. Älskar efterblivna födelsedagsfiranden. Fråga mig inte varför. Det är bara så!
Ha en bra kväll peops! ♥

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0