I hope life isn’t a big joke, because I don’t get it

rubriken är ett citat ifrån Jack Hadey.
BULLDAGEN! Älska älska älska. Jag lovar, på tre månader gick jag ifrån att hata allt som kallades bullar (vilket jag gjort i nästan hela mitt liv) till att älska alla bullar utan sånna där pågen-gifflar. Mamma har dessutom bakat så hela lägenheten doftar nybakade bullar. And better up, House kommer ikväll också. Jag älskar slutet på den här dagen. Början var väl inte heller helt fel. Men inte riktigt rätt ändå. Jaja, tycker jag är trevlig som ger er en bild på just pågen-gifflar.



Comments
Postat av: stella

Pågen-gifflar är ju gott o.o

Förövrigt håller jag med. Slutet på den här dagen var perfekt :)

2011-10-04 @ 21:34:54
URL: http://stellia.blogg.se/

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0