Nailpolish relieves pain

tja, för min syster i alla fall. Hon kom in i mitt rum förut och var jätteledsen.
Eftersom vi sålde "hennes" katt. Hon hade döpt den och det var den vi sålde...
men sen målade jag hennes naglar och fixade lite och då blev hon genast mycket gladare.
Nej, inte glad, gladare. Om ni någonsin träffat min syster fattar ni.
Har visa (/prao) i veckan och usch!
Jag trodde inte riktigt att det skulle vara som att ligga hemma i sängen och sova. Men det här är ju löjligt! Finns inget att göra, jag klagar inte på företaget, bara på bristen på arbetsuppgifter. Ha!
Så antingen blir det inget bloggande förrän på fredag, eller så blir det massor. Beroende på hur trött jag är.
Aja, see ya!

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0