People say that your heart is the size of your fist. So the bigger hands, bigger heart. Right?

Pirates of the Caribbean- maraton!
Det var meningen att vi (jag och pappa) skulle se ettan, tvåan, trean och fyran igår och i fredags. Men jag var så inihelsikes trött i fredags så det blev bara så att vi såg ettan. Men igår såg vi tvåan och trean. Så sen blir det fyran ikväll. Och om den har samma kvalité längtar jag!
Sen har jag kalas idag igen. Fast lite mer privat. Så vi får helt enkelt se hur mycket uppdatering det blir idag.  See ya och ha en bra dag!

Comments
Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

Hejdär.

Lust att anmäla dig till dagensblogg kika då in på bloggen min för jag har det aktuellt just nu.

Vill du har bättre chans att vinna och ta del av mina 300 läsare så gör du såhära:

- adda mig på facebook , heter Sofie Skorpan Ulwencreutz där.

- lägg till mig på bloglovin

- eller skriva ett inlägg på din blogg om att du är med och tävlar.



kommer ta ut 1-3 vinnare beroende på hur många som anmäler sig ungefär någon gång runt 10-11 ikväll. en kommentar kommer ut när jag dragit vinnarna. Hoppas du anmäler dig !



(förlåt om du inte gillar reklam och hoppas din helg har vart underbart rolig) - MVH Sofie. kram på dig !



DIREKT LÄNK TILL DAGENSBLOGG ; http://blacknightmare.blogg.se/2011/october/anmal-er-till-dagensblogg.html#comment

2011-10-09 @ 18:33:30
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0