to write a song, you must be able to spell, but to sing the song you just need to know how you feel

Först och främst, jag är otroligt älskad för att jag är ett sånt snille på att hitta låtar Louise. Haha men tack, I guess.


Och nu till andra saker som inte har med kommentarer att göra. Min dag. Waow vad ego jag känner mig förresten. Först svaret på rubriken (jag bara egoar upp sanningen lite där) och sen den första meningen efter det. Sen är det inte nog med det. Jag har gått runt och skrytit för Jossan hela dagen. Ibland undrar jag hur den flickan står ut. Förutom på gympan där jag bara stod i ett hörn och skakade som en chiahuahua eftersom jag är extremt bollrädd. Och som smeten till pannkakan hade vi ett SO-projekt i skolan som gick ut på att man skulle skriva om någon inom hinduismen. Också valde jag och Jossan efter ett tag kvinnorna inom hinduismen och fyfan säger jag bara! Aldrig att jag tänker bli en hinduistisk kvinna! Aja, kände för att fota min något märkliga middag, som bestod av kött och spagetthi. Normalt huh? Vänta bara!



Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0