5: Något jag finner underhållande

Det finns en hel uppsjö av saker som gör mig glad, som får mig att skratta och som alltid får mig att vika mig av gapskratt. Folk som säger fel, fula djur, när jag klantar mig och dåliga skämt är bara exempel. Men ingenting var något jag valde att skriva om just här eftersom det för det mesta bara är helt absurda saker.
Jag valde istället att ta upp min skadeglädjes biverkningar... hm, jag kanske borde bli doktor? Hur som helt, vad jag menar är att varenda gång någon ramlar, gråter för ingenting eller bara snubblar till håller jag bokstavligt talat på att dö av skratt.. om jag är på rätt "humör". Dock kan jag vara allvarlig om det gäller vissa saker eller personer jag bryr mig om.. ehe, jag låter som Frankenstein mini eller någonting. But I'm not.. tror jag.


Well, det var den punkten det!

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0