Sculpture

Fråga inte om rubriken. Fantasibrist.
Hur som helst så kan jag stolt meddela att jag fått en hel del gjort (det vill säga att jag inte legat med näsan begravd i en bok hela dagen) idag. Först bad jag snällt och trevligt grannen att gå hem för att han inte fick gå in egentligen. Och för att vara helt ärlig var det för en gångs skull mamma som sa det. Inte jag. Sen åkte vi till närmsta stora sjukhus för att min bror skulle kolla halsmandlarna - eller vad det nu heter - för att checka så att en operation inte var nödvändig. Vilket det inte var. Efter det åkte vi in till stan (min stad) för att köpa nya glasögon. Så då bär jag nya glasögon om ett litet tag!
Yeah... kände för att vara sådär lagom "seriös"

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0