Valentine's day

Ja, och ja. För det första sa jag ja till att det är alla hjärtans dag. Dagen på året som alla antingen hatar eller älskar. Själv älskar jag den utav okänd anledning. Och sen sa jag ja för att jag eventuellt är tillbaka ifrån min paus. Jag vet inte riktigt än, men jag tror det. Jag ska försöka att vara tillbaka.
För att underlätta min comeback har jag tänkt att jag kunde göra en sån där dag-info-grej. Du vet när man skriver om sina bästa barndomsminnen en dag, och nästa dag skriver man om sin favoritmusik. Eller vad man nu väljer att skriva om. Fast till skillnad från föregående gånger (vet inte om jag någonsin gjort någon sån på denna bloggen men på andra bloggar har jag gjort sånt här) tänker jag inte avslöja vad jag ska berätta om på varje dag. Det får bli som små urtråkiga överraskningar. Kul va? Nä tänkte inte det. 
Hur som helst, det är som sagt alla hjärtans dag i några timmar till så jag tänkte ge er en bild jag själv tycker är fin. Och eftersom jag Ä-L-S-K-A-R hjärt-kakorna och allt det där som serveras den 14:e Februari varje år tänkte jag att jag fotograferar en innan jag käkade upp den. So here it comes:


Muums!

Comments

Write to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0